Vanaf het moment dat hij als 17 jarige begon te werken als commerciële krullenjongen is Toon gefascineerd door de kracht van een goed en succesvol commercieel verhaal.
In de loop der jaren heeft hij als geen ander geleerd hoe je zo’n verhaal ontdekt en het daarna commercieel handen en voeten geeft. Inmiddels is er ook een boek van zijn hand in de maak met als titel ‘ Bollenpellen voor managers: 9 strategieën die echt werken.
Eigenzinnige ambitieuze ondernemer(s) helpt hij om hun marktpositie ten opzichte van de concurrentie te verstevigen en de optimale groeipotentie uit hun bedrijf te halen. Samen met zijn klanten ontwerpt hij een uniek strategisch commercieel proces dat aansluit op het DNA en de roots van de organisatie.
Toon haalt de oerkracht weer naar boven die aan de wieg van de organisatie stond. Geen vuistdikke rapporten maar 1 glashelder ontwerp op een A3.
Toon zet daarbij, naast een MBA, een wereld aan internationale sales- en marketingervaring in.
Hij werkte voor zowel nationale als Internationale bedrijven, adviseerde eenmanszaken, MKB familie bedrijven en beursgenoteerde ondernemingen over hun commerciële strategie. Tevens leidde hij meerdere ondernemingen. Met zijn bedrijf was hij binnen 2 jaar wereldmarktleider van transportkoeling in de sierteeltsector.
Klanten ervaren Toon als origineel en creatief: iemand die goed is in het ontwikkelen van een onorthodoxe aanpak. Een gamechanger en succesvol uitdager van de gevestigde situatie.
©2022 Comstratos | Tolwebdesign