Je bedrijf staat misschien al een aantal jaren stevig in de markt. En mede door het succes uit de afgelopen jaren is je aandacht wat verslapt als het gaat om de toekomstige groei. Daarnaast zie je dat er in de markt veel ontwikkelingen zijn waar je als bedrijf voor de toekomst een antwoord op moeten geven. Je wilt niet links- en rechts ingehaald worden door de concurrent die hierin wel nadrukkelijk aan de weg timmert. Je ziet dat als je zo doorgaat je marktaandeel en klanten gaat mislopen.
Je bedrijf staat misschien al een aantal jaren stevig in de markt. En mede door het succes uit de afgelopen jaren is je aandacht wat verslapt als het gaat om de toekomstige groei. Daarnaast zie je dat er in de markt veel ontwikkelingen zijn waar je als bedrijf voor de toekomst een antwoord op moeten geven. Je wilt niet links- en rechts ingehaald worden door de concurrent die hierin wel nadrukkelijk aan de weg timmert. Je ziet dat als je zo doorgaat je marktaandeel en klanten gaat mislopen.